معرفی ، نکات ضعف و قوت:
موتور کایو k6 از سال ۹۶ به تعداد محدود وارد بازارشد..این تازه وارد چینی اوایل با ضعف هایی همراه بود .از جمله ضعف های این موتور ضعف در سیستم سوخت رسانی و ریپ زدن های بی برنامه در مسیر بود که مربوط به سیستم نیمه انژکتور این موتور بود و اینکه دستگاه دیاگی برای این موتور موجود نبود..
طبق تحقیق در سایت های خارجی نود درصد موتورهای کایو در خارج ازکشور از نوع کاربرات بود که تو کشور ما بخاطر ممنوعیت واردات موتور های کاربرات با این مدل انژکتور وارد شد.

یکی از ضعف های دیگه که میتونیم اشاره کنیم روشن نشدن بعد از شستشو بود که این مشکل به خاطر ضد اب نبودن سوکت های برق موتور و دسته سیم انژکتور بود
و اخرین ضعف خورد شدن چرخ دنده استارت …که در هنگام استارت زدن موتور حتما باید موتور خلاص باشه….گاهی اوقات دوستان کلاج رو میگرفتن و استارت میزدن که این کار هم خالی از عیب نبود….چون دیده میشد توخیلی از موتورها کلاج تنظیم نبوده و در هنگام استارت به موتور شوک وارد میشد که همین مورد بیشترین آسیب رو میرسوند و حتما باید موتور خلاص باشه…البته آسیب در دراز مدت باعث شکستی میشد نه با چند بار انجام دادن اشتباه این کار….
خوب حالا میریم ببینیم چه راه حل هایی برای اینکار انجام شد
اولین راه حل برای حل مشکل ریپ زدن و سیستم سوخت رسانی بود …که موتور به کاربرات تغییر پیدا کرد….با کاربرات کردن نه تنها مشکلات انژکتور و ریپ زدن موتور حل شد بلکه مشکل روشن نشدن بعد از شستشو هم حل شد…البته دوستان دیگه هم با شناسایی قسمت های حساس به آب و ابند کردن اون نقاط توسط چسب مزدا و نوار تفلون مشکل روشن نشدن بعد شستشو رو حل کردن که در نهایت بخاطر نبود خدمات برای این سیستم انژکتور همه اقدام به کاربرات کردن این موتور کردند
و راه حل مشکل بعدی اینکه تو مدل های بعد ۹۶ و ۹۷ و۹۸ یعنی مدل ۹۹ اومدن از چرخ دنده استارت با دندونه های کمتر ولی درشت تر استفاده شد که همین تغییر رو موتور باعث شد دیگه خبری ازشکستگی چرخ دنده های استارت نشه…دوستانی هم که کایو های زیر مدل ۹۹ داشتند بعد ازخرابی چرخ دنده و موجود شدن چرخ دنده استارت های مدل ۹۹ و جایگزین کردن مجموعه استارت اون ها هم به این داستان پایان دادند..
این موتور بعد از حل شدن مشکلات ذکر شده یواش یواش تونست خودشو تو جمع موتورهای هم کلاس خودش تو مسیرهای آفرودی جا کنه…
البته با همون مشکلات قبل هم بخاطر وضعیت بداقتصادی و قیمت های وحشتناک موتورهای برند طرفدارهای خودشو داشت….
موتور از سال۹۶ تا سال ۹۹ که توسط شرکت نیکران موتور پاسارگاد وارد شد تنها با یک برگ سند با کاربری ورزشی صادره از این شرکت وارد بازار شد و فاقد پلاک بود…همین سند باعث شد با قدرت قابل قبولی که نسبت به مبلغی که هزینه میشد بتونه رقیبی برای موتورهای بدون سند بشه
از سال ۱۴۰۰ استارت پلاک شدن این موتورها خورده شد و پای کایو پلاک ملی به بازار باز شد…که تغییراتی توشون برای پلاک گذاری انجام شد…از جمله تغییر سایز طوقه عقب از سایز ۱۹ به ۱۸ و نصب انژکتور جدید و استفاده از سیم کشی های تولید داخل شد…و موتور در اولین ورود خودش به بازار تحت عنوان کایو پلاک ملی با قیمت ۱۵۰ میلیون به بازار عرضه و متاسفانه بدلیل شرایط اقتصادی و تورم بازار تا عید سال ۱۴۰۱ این موتور به نزدیک ۱۸۰ میلیون تومان رسید و در پس از ورود به سال جدید و گذشت دو ماه قیمت ۲۰۰ میلیون رو به خودش دید که خریداران و علاقه مندان خودش رو شوکه کرد.حالا این موتور ۲۰۰ تومنی کمی خریداران رو به فکر فروع برد که ایا این هزینه رو برای یه موتور چینی انجام بدن یا برن سراغ موتورهای کی تی ام ۲۰۰۹ الی ۲۰۱۱ پلاک ملی که معمولابخاطر هزینه های سنگین نگهداری و قطعات موتورهای اتریشی دوباره اکثریت نظر ها به این تازه وارد پلاک ملی بر میگشت…که خالی از نقص هم نبود…مواردی که میشه راجبش گفت نا رضایتی مصرف کننده از مونتاژ این موتور…نبود خفه کن یا سایلنسر بروی اگزوز این موتور می باشد که صدایی شبیه موتورهای کراس دارد….و هرجایی امکان گاز دادن به این موتور نیست…
مشخصات فنی موتور کایو اندرو

موتور و گیر بکس : حجم موتور 249 سیسی – تیپ موتور DOHC – حداکثر قدرت 15.26 کیلووات در 8500 دور در دقیقه – سیستم سوخت انژکتور برقی – کنترل سوخت به وسیله رایانه مرکزی – احتراق به وسیله شمع – استارتر هندل و الکتریکی – سیستم روغن کاری پاشش پر فشار روغن – سیستم خنک کننده آب – جعبه دنده 6 سرعته – نوع انتقال زنجیر – نوع کلاج خیس صفحه روغنی
مشخصات فنی : سیستم کمک فنر جلول و عقب تلسکوپی – لاستیک جلو 21/100-80 – لاستیک عقب 18/100-100 – ترمز ها دیسکی – وزن کل موتور 115 کیلو
مشخصات فیزیکی : نوع شاسی فلز – طول 2170 میلی متر – عرض 840 میلی متر – ارتفاع 1435 میلیمتر- فاصله دو محور 1502 میلی متر
مشخصات فرعی : ظرفیت باک بنزین 9.5 لیتر – باطری 1275AH
جمعبندی نهایی
با توجه به قیمت های نجومی موتور های هم رده و قیمت بالای لوازم جانبی و قطعات اون ها ،کایو یکی از بهترین گزینه ها برای شماست
از جمیع جهات میتوان kayo 250 سیسی را یک موتورسیکلت مناسب برای تردد در داخل شهر و برای آفرود های حرفهای دانست.
با توجه به پلاک شدن آن در مدل های امسال خیالتان راحت است و به مشکل نمیخورید و نیازی نیست با دیدن آژیر یا کفی، دلتان بلرزد!
نمایندگی ها
کینگ موتور برترین نماینده رسمی موتور کایو در شهر تهران می باشد. ( جهت اطلاع از ادرس و محل سایر نمایندگی ها با ما در تماس باشید . )
خرید ، فروش و قیمت امروز موتور تریل کایو
با توجه به درخواست شما عزیزان امکان سفارش از طریق سایت و ارسال به تمامی نقاط ایران امکان پذیر شد.
همچنین شما میتوانید قیمت به روز این محصول و لوازم جانبی را در سایت مشاهده کنید.
همچنین امکان اگهی کردن موتور های کارکرده شما عزیزان درسایت فراهم گردیده است برای ثبت اگهی در سایت از طریق اینستاگرام و واتس آپ در تماس باشید.
جهت خرید و قیمت موتور تریل کایو اینجا را کلیک نمایید .
گالری تصاویر اختصاصی کینگ موتور کایو سواران ایرانی
جهت ارسال عکس های خود و دیدن تصاویر بیشتر به صفحه اینستاگرام مراجعه نمایید.














ویدیو هایی از نمایش سواری توسط کایو سواران ایرانی
نمایش قدرت کایو حتی با لاستیک پنجر
عجب قدرتی داره چی جوری با چرخ پنچر اونجوری رفت….
بله قدرت خوبی داره این موتور
سلام میشه بگید این موتور کایو ساخت کدوم کشوره؟
درود ساخت کشور چین هست
ساخت کشور چین
جاده ای که ماشین چند تنی ازش عبور میکنه رو واس تست توان موتور نمیزارن که داداش !!!گول فیلمو نخور که از یه مکان بلند تر فیلم گرفتن که شیب جاده دیوار بنظر میاد …این در عمل با هر ماشین دو دیفرانسیلی میتونی بالا بری موتور هم که چه عرض کنم یه خورشیدی دندانه پنجاه به بالا واس هر تریل ایرانی که دلت خواست بزار راحت همینو بالا میره😂
ممنون بابت نظرتون
عالی گفتی … دقیقا
سلام خسته نباشید
فروش اقساطی هم دارید؟
سلام تشکر خیر فقط به صورت نقدی
سلام آیا کایو رو میشه دو ترک سوار شد؟
سلام يك دستگاه k6 ٢٥٠cc. مدل 2020سال با سند ورزشي نيكران موتور پاسارگاد دارم چطوري پلاك ملي بگيرم !!!?
امکان پلاک شدن مدل های قبلی نیست
نسبت به تریل برمودا ۲۵۰ ک شتاب قابل قبولی داره و پا بپا سی اف ۲۵۰ و بنلی ۳۰۰ میره آیا کایو حرفی برای گفتن داره ؟ و اینکه قسمت نقدشو نزدین و شتاب صفر تا صدشو ؟
سلام اصلا با موتورهای تریل توی بازار مقایسه نکنید از همه اون ها یه سر وگردن بالاتر هست.حتی با اینکه تریل های کاوازاکی کا ال ایکس ۲۵۰ و سی ار اف هندا ۲۵۰ که ژاپنی هستن و کیفیت بالاتری دارند برای آفرود کایو کارایی خیلی بهتری داره تو این مورد به خاطر سبک بودن و چالاکی موتور و قطعات ارزونتر نسبت به این دوتا موتور…مورد بعدی موتوری که کارایی آفرود داره و خورشیدی بزرگ داره رو با موتور شهری مقایسه نکنید…کاربری کایو یه چیز کاربری موتور شهری چیز دیگه
شما مطمئن هستی 🤔😁
برمودا موتور خوبیه? انجینش واسه چ شرکتیه؟
سلام کایو چند اسب بخار قدرت داره
۲۰
سلام.
صداش خیلی زیاد چی کار کنم صدای اگزوز کم شه ؟؟
مثل روان
مدال های ۹۶ تا ۱۳۹۹ ۲۵ بقیه مدلها میگن ۲۰ اسب
موتور توان چه سرعتی رو داره
سلام
همین که پنچر بود و رفت دمش گرم ینی جلو بندی درجه یک
سس جلو بندی درجه یک ماشالا
برادر ماشین شیب هایه تند رو هم میره دیوار هم میزنه ولی موتور بیشر از 75 درجه نمیشه شیب زد
سلام.کلاچش هیدرولیکه یا معمولی؟
سلام اگر این موتور در داخل شهر توقیف شد چی میشه
سلام
این موتور دارای پلاک ملی و سند رسمی می باشد . مگر راکب موتور سیکلت تخلف کند که در صورت جرم غیر متعارف توقیف می شود و برای رفع مشکل مثل موتور های معمولی با آن برخورد می شود
سلام. کایو ۲۵۰ مدل t۲ چجور موتوری هست؟ مدل ۹۶ هم هست؟ فرقش با اندرو چیه؟
سلام
تفاوت مدل 402 و مدل های قبل چی هست گلوی اگزوز تو مدل 402 یک خومره داره که مدل های قبلی نداره آیا یک جور صدا خفه کن برای کم کردن صدای این موتور هست؟یا نه؟
سلام قیمت چند نقدی ؟؟
شرایط هم دارین ؟؟
قطعات سخت گیرنمیاد؟؟
سلام
من این موتور رو دارم عالیه
پیشنهاد میکنم استفاده کنید
کم خرج ب نسبت کراس
پرقدرت و بدون استرس تو شهر
زیرپا عالی
کنترل و شتاب عالی
اصلا با موتورهای پلاک قابل مقایسه نیست
تنها عیبش حجم کم باکشه